Roberto59.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Roberto

Reacties

Reacties

cielke

He He eindelijk is het zo ver wij wensen jou een hele fijne fietstoer en hou alles bij alles komt goed als je maar eenmaal op weg bent ,hou je taai roberto dit is de reis van je leven.
xxx cielke

ansje_vw@hotmail.com

Hoi zwagertje,

Gaat alles goed? Mooie omgeving, geniet maar lekker!!
Wij denken aan je!!

Doe voorzichtig!!

Veel liefs

Ansje xxx

krimo andrea ger en patricia

hee roberto veel plezier en een goede reis

cielke

Sorry Roberto we krijgen de foto"s toch niet open

Kees

Hoi Roberto. Eindelijk heb ik de kans om jouw reis te lezen. Ik ben zelf net terug van een VLIEG-vakantie naar Zuid-Spanje, vandaar. Nu heb ik meteen alles kunnen bijlezen en kan eigenlijk alleen maar zeggen dat je vlot schrijft en ook uit het hart gegrepen. Je reis vlot aardig en Oostenrijk zal wel werken worden voor je. Maar dat zal wel geen probleem zijn voor zo'n doorgewinterde randonneur als jij bent. Als je schrijft over je kont laten verzorgen zie ik meteen die grijns op jouw gezicht verschijnen. Overigens; mocht je eens een beetje onbestemd gevoel krijgen, denk dan aan die hele mooie mop die Peter vd W vertelde over die 2 honden (Dobermann en Deense dog??) bij de dierenarts, WEET je wel? Goh wat hebben we toen gelachen war! Hé Roberto, ga lekker vol goede moed verder en zorg dat je heel blijft! Ik zal je verdere blog nu gaan volgen. Hartelijke groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!