Roberto59.reismee.nl

Dag 22

Dag 22: Fiano Romano- Rome 60 km

Vandaag Rome bereikt, ook hier is het even wennen aan de drukte! De Paus is na herhaaldelijke verzoeken mij ff snel komen begroeten. (Toch maar even tijd gemaakt voor die man). Ik ben na een uurtje of wat terug gefietst naar de camping die ik vanmorgen voorbij ben gereden. Beetje frustie, maar ik kon het niet over m`n hart verkrijgen om eerst de camping aan te doen, zaakje lossen, (ik bedoel de bepakking) en vervolgens naar Rome te fietsen. Morgen ga ik met de metro terug. Ik besef nog niet dat de reis voorbij is. Vandaag ga ik uitrusten, beetje terug denken en nagenieten van de weken die ik op de fiets heb doorgebracht, verder niets meer. Ik verblijf twee dagen op deze camping, misschien kan ik een begin maken om uit te zoeken, 'wat deze reis met mij heeft gedaan' Ook ben ik benieuwd na de gevolgen van de reis voor de toekomst. Ten slotte, wil ik nogmaals iedereen bedanken die mij gesteund hebben met mails en smsjes tijdens deze tocht.

Bedankt en tot ziens in Eindhoven.

Met respect, Roberto

Reacties

Reacties

Hans

Roberto,

Deze ervaring pakken ze jouw nooit meer af. Daar kun je nog lang over napeinzen en genieten! Goed gedaan man.
Neem het er maar effe van.
En vergeet niet de Paus een teken te geven, als je hem nog ziet, gloeiende gloeiende.

Groeten Hans

jos d

machtig goed Roberto,gr. Jos

ps. niet vergeten de grond te kussen!

Gerard van Grinsven

Hoi Roberto,
Fantastisch wat je gedaan hebt!!!! vind het geweldig om jou zo te volgen, met prachtige verhalen en foto's. Geniet nog even van het moment.

Petje af, dit is groots !!!
Groetjes Gerard,

famille Piron Speciale

Nous avons suivi ton voyage avec beaucoup de plaisir. Vive Roberto ! Nous nous réjouissons de te revoir et t'entendre parler de tout cela. Bravo et affectueux bisous de la part de Sophie, Rosalie, Joachim et Marc

Jan A

Gefeliciteerd Super je hebt het toch gedaan. Tot ziens in Eindhoven

Lidwien

PROFICIAT !!!!!!!
Ik vind je een kanjer, heel veel respect.
Nu lekker uitrusten. See you soon.

Groetjes Lidwien

wimke

hey Roberto,
Super goed gedaan man.
Wat een reis heb je gedaan.
Op je stoel op de mka ligt al een luchtkussen voor je klaar,want dat zal je zeker nodig hebben na al die kilometers.
Ik zal je reisverhalen gaan missen.
Maar zal ze zeker te horen krijgen als we weer achter de knoppen zitten.
Geniet nog een paar dagen van het mooie Rome.
een goeie terugreis en tot gauw.

Bart van Kemenade ( MKB )

Roberto !

Super verhalen , ik heb je de afgelopen dagen gevolgd !
Je schrijft echt geweldig , ik geniet van je verhalen eerlijk waar , af en toe zit ik hier op de meldkamer te lachen dat ze me komen vragen wat er zo grappig is.

Super dat je Rome gehaald hebt ! Geniet in ROme en tot snel weer !!

Groetjes bart van Kemenade

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!