Roberto59.reismee.nl

Dag 12

Dag 12 20 mei Braz- Prutz 75 km

Vannacht heeft het behoorlijk gedonderd, waarschijnlijk heeft Donar van zich laten horen omdat ik geen respect toon voor de Arlberg. Vanmorgen was ik behoorlijk zenuwachtig voor de beklimming. De rijders onder ons hebben vast van Pantani gehoord, te vroeg heengegaan. Zijn record heb ik helaas niet verbroken. Trouwens hij heeft een bijnaam, Het olifantje. Met die snelheid ben ik boven gekomen. Maar goed, Boven is boven, Kapot maar voldaan. Het verbaasd me hoeveel Nederlanders ik op de top heb aangetroffen. Het afdalen was in mijn voordeel gezien het gewicht. Drie keer raden wie ik op de camping aantrof, Jawel Richard en Piet. Het is weer gezellig onder ons en gaan zo eten. Tot ziens.

Reacties

Reacties

Gerda

Ik heb wel respect voor jou, je hebt het 'm toch maar geflikt. Je bent boven gekomen. Petje af hoor.

stefan

Geweldig man, wat zul je lekker slapen! Super gedaan, de komende dagen worden alleen maar beter als je aan het ritme van de bergen bent gewend.

Ansje_vw@hotmail.com

Hoi zwagertje,

Wat ben je toch een stoere vent!! Echt geweldig!!
Prutz is het vakantieplekje van Wies en Gerrit (zus van Antoon) al 30 jaar of zo.
Wij zijn supertrots op jou!! Leuk dat je je vrienden weer bent tegengekomen.
Op naar Italie. Blijf genieten!!

Liefs,

Je schoonzusje en aanhang xxx

roland en femke

Gohhhhh hier staat ie dan onze buurman
Echt helemaal geweldig roberto hou vol en we blijven je site bekijken

Hans van Haalen

Hallo Roberto
Super man. Met een beetje jaloezie kijk ik naar foto's en lees ik de verhalen. Die overtocht van 2 euro is toch beter als een stuk zwemmen met de fiets op de rug. Hoe vol en geniet. Wij rijden hier wel rondje door de Kempen.
Groeten
Hans

jos d

hallo Roberto,
afgelopen zaterdag waren we met het clubje aan 't fietsen en toen vroegen we ons toch wel af of jij ook een nagelschaartje bij hebt !!!.
Het gaat je goed,
Jos

jos d

Roberto, nog even sterkte voor de komende dagen wanneer je de Dolimiti ingaat. Je collegae van de Giro zou je zomaar tegen kunnen komen.
Gr. Jos

Bianca

Heeeey Roberto,

Leuke verhalen allemaal! Je bent goed bezig.
Ga zo doorrrr!

Gr je nichtje en de andere Kruszelnicki's
Bianca!

Leo

Hey Roberto.

Respect man je bent een echte bikkel

Robert

Hey Roberto,
diep respect man.... Lees met veel plezier je verslagen. Wees voorzichtig en tot snel!

bertje B

he maatje,

petje af voor deze prestatie. Doe het je niet na en vele met mij. Geniet van de mooie omgeving en laad de batterij vast op voor de Dolemieten

Harrie Wijgergans

Hé Roberto! Geweldig! Nou snap ik dat Carla zo`n held als jij bent mist en zich zorgen maakt dat d`r jongen iets overkomt. Ik ga je verhalen nog lezen. Ik zal Carla vanavond `n knuffel namens jou geven. Heel veel succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!