Roberto59.reismee.nl

Dag 11

Dag 11: 19 mei Bregenz- Braz 79 km

Vandaag een deel langs de Rijn gereden het Kloosterdal in. Ik slingerde tussen Oostenrijk en Duitsland, ook ben ik even in Zwitserland geweest, Kweet- niet wanneer? Door al dat gedoe was ik even van de route af. Bij een grenspost stond daar een mislukte Clint Eastwood gemengd met Horst Stappel van de voormalige serie Derrick. Je weet wel, benen gespreid en handen achter de riem. Ik vroeg aan deze markante figuur hoe terug te keren op de route. Hij keek mij aan en riep letterlijk 'DAAR' en wees naar een fietspad. Ik durfde mijn ogen niet meteen van hem af te wenden anders was ik geheid in de cel beland. Maar goed na een sec. of vijftien moest ik wel. Ik ben als een gek aangefietst en om de hoek heb ik in m`n eentje gelachen, buikpijn had ik. Dit kwam op het juiste moment omdat ik vandaag niet lekker in m`n vel zit. Na het komisch voorval en daarbij het uitzicht over de Alpen gaat het weer een stuk beter. Ga zo lekker douchen en aan de Pasta. Ik heb het gehad met de schnitzels. Hij blijft maar knipogen, de (Arlberg) snif.

Reacties

Reacties

Jan Assink

Hallo Roberto,

Eerst mijn excuses voor niet eerder regaren maar ik was je mailsite kwijt. Maar ik lees dat je aan een geweldige uitdaging bent begonnen met enig lichamelijk leed. Ik had er ook van tijdens de rit nar Gibraltar maar uiteindelijk zal het beter gaan. Goed droog houden! Zie iedere dag als een uitdaging die je aankan en na iedere dag wacht een warme douche en een glas wijn of bier. Dat zag ik tijdens de rit steeds voor me. Ik blijf je nu volgen, want je gaat het halen !!!

Groeten en geniet iedere dag

Jan Assink

Toon en Els

Ha die Roberto. We lezen elke avond je verslag weer. Het is misschien beter dan hetgeen wij uitlenen. Echt knap wat je doet. We blijven je volgen en weten zeker dat je het gaat redden. Succes en blijf vooral genieten!. Groetjes uit Budel

arjan

He Roberto,

Wat een tempo heb je zeg! Ik mail je zo een GPX bestandje voor het traject rome-palermo OK?

Joost van Deursen

Roberto. Otzi , The Iceman ,5300 jaar geleden in de Otztaler Alpen verongelukt met een fiets zonder versnellingen maar wel met een koperen bijltje bij zich , is pas in 1991 gevonden door toeristen.
Geniet van je gave tocht maar blijf op de harde weg! Ik wed dat als je af en toe de lucht opsnuift, je Italie al ruikt.

Corrie Verhaar

Hoi Roberto ik ben de moeder van Richard en natuurlijk dan de vrouw van Piet.
Ik wens je heel veel succes met de Alberg, ik lees ook elke dag je blog.
Richard heeft pech gehad met zijn fiets en er moest een heel nieuw wiel in.
Dus die hebben woensdag niet veel kunnen fietsen.
Nou Roberto heel veel succes met de Alpen en doe voorzichtig.

Groetjes Corrie

Rogier Heijligers

Goed bezig Roberto,

Leuk om je verhaal zo te lezen, je vertelt het ook leuk.
Laat je billetjes maar goed verwennen (maar zoek wel een dame uit, is beter)

Gaat het ook goed met de rug??

Succes en ik blijf je volgen

Jasper Veth

Nou volgens mij gaat het je goed af Roberto. Leuk om je verhalen te lezen trouwens. Hoe is het met de blaren? Als je de schnitzels niet meer lust werken ze misschien alls antiblaarmiddel. Vergeet niet de pleisters eraf te halen als je moet poepen he!! Geeft zo'n rommel ;)

Heel veel succes nog verder he en blijven schrijven. Is erg leuk. Groetjes Jasper

Rudolf van de Nieuwenhof

Wat ga je snel man, het is lache om je verhalen te lezen en je te volgen. Succes verder

Joost van Deursen

Roberto. Je gaat lekker. Na klimmen komt vroeg of laat altijd weer die vervelende afdaling.
In de ijle lucht verbrand je sneller en ook al bende gij een halve indiaan raad ik je toch aan om lippenzalf en zonnebrandcrème te gebruiken vooral en ook aan de achterzijde van je oorschelpen.Niet teveel boven je ogen daar het anders in je ogen komt met transpiratie

Anja Wijker

Hi!
Mijn hoofd zit ook vol, en hoewel ik er veel ruimte voor heb, geen blaren op door jou genoemde plekken. Wat een toestand (soducreme helpt goed!) Probeer lekker te fietsen en te genieten. Hoop dat ik je snel bij TWC BZO weer zie of etappe Tour de Blauw, (en dan geen gore blarenverhalen s.v.p.) zet 'm op, veel plezier en sterkte!!! Veel (fiets)groeten van Anja

marijn

Ha die roberto, super tof om je reisverhalen te lezen.
Ben toch wel een beetje jaloers... Sterkte in de Alpen, rustig afdalen en hard naar boven fietsen he ?!
Zet 'm op jongen !

gr Marijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!