Roberto59.reismee.nl

Dag 10 Bodensee/Bregenz

Dag 10: Obersiggingen- Bregenz 65 km

Vanmorgen pas om 08.30 wakker geworden, wat `n luxe. De zon laat zich van de goede kant zien. Ik was gisteren pas om 23.00 klaar met het verzenden van de foto`s. Waarschijnlijk de rede waarom ik zo laat wakker ben geworden. Ik heb het echt rustig aangedaan vandaag. Ik ben al om 13.00 aan de Bodensee. Wat een uitzicht, ik zie ook de Alpen met de bedekte sneeuwtoppen. Heel indrukwekkend! De Arlberg van 1798 meter hoog knipoogt al naar mij. 'Mijn God' wat een ellende als ik er aan denk daar tegenop te moeten. Overmorgen vreet ik hem op, of hij mij! Na wat rond te hebben gereden om van het uitzicht te genieten, heb ik me gesetteld op de camping. Mensen het moet me even van het hart dat ik het waardeer dat er zoveel zijn diereageren op mijn reisblog. Dit steunt mijn enorm en stimuleert om nog veel meer te schrijven.

Bedankt iedereen.

Ik ga nu lekker zonnen en lekker niks meer doen. De tent is opgezet de was gedaan en wat onderhoudt aan de fiets verrichten. Insmeren maar! De groeten uit Oostenrijk.

Reacties

Reacties

Henry en Ingrid

je houdt ons goed op de hoogte met je prachtige foto's en leuke verhalen. Er schuilt zeker wel een schrijver in je. Wij vinden Oostenrijk met de auto al indrukwekkend, laat staan op de fiets. Rijdt je richting Villach - Triest?
Hoe gaat het met de blaren? Wij hopen beter.
Geniet er van, voor je het weet ben je d'r.

Helma

Wat kun je toch gezellig schrijven. Als ik het lees hoor ik je het gewoon zeggen! Geweldig! Geniet er maar van en vreetumop dien berg!!! Succes

Gerard van Grinsven

Hey Roberto, super gaaf die foto's van jou, lees jou prachtige verhalen en denk bij mij zelf "dat doet ie goed!!" een drupje extra olie op de ketting en die berg is voor jou (super gemotiveerd) een fluitje van een cent, dus dat komt goed. Kijk uit naar jou volgende verhaal en foto's echt geweldig!!!
Groetjes Gerard.

Twan

Ha Kroezel snoezel,

Mega leuke verhalen zeg. Ik denk dat het goed is dat je 2 fiets vrienden weg zijn. kijkend naar hun fiets tassen maakte ik me zorgen......daar begint het altijd mee en het is besmettelijk, zorg dat je zelf geen rooie (fiets) zak krijgt.

Kop op met die berg en mocht je even willen rusten ga maar even vsr staan bij het anna zkh daaro !!!

Groet Twan

ansje_vw@hotmail.com

Hoi zwagertje,

Wat een mooie verhalen en prachtige foto's!!

Mooie natuur, je zal wel genieten.

Succes morgen met die berg, dat lukt jou, knap van jou maar jij kunt het, ga ervoor en geniet ervan.

Wij denken aan je.

Liefs Ansje, Antoon en Frank xxx

Lidwien

Geweldige foto's, mooi vertelde verhalen, wat een avontuur. Succes met de Alpen! Net als Hanibal, welliswaar zonder olifanten,maar op de fiets. Respect!!!

Groeten Lidwien

Bertje B

Goed van je om een rustdag in te lasten. Met die berg in het vooruitzicht geen overbodige luxe. Hoe is het met je slaapmatje? Is het inderdaad lek?

Rust goed uit en smeer die kuiten goed in. hoop dat je voldoende kuitenvet meegenomen hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!