Roberto59.reismee.nl

Dag 9

Dag 9: 17 mei Melchingen- Obersiggingen 94 km

Gisteren na het eten en schrijven van het vorig verhaal kom ik bij mijn tent en zie tot mijn verbazing dat ik gezelschap heb gekregen van twee wereldreizigers uit Frankrijk. Jawel, wederom vader en zoon. De reis gaat via Europa naar Australië dan naar Amerika om vervolgens via Azië terug te keren. Dit alles in 1.5 jaar. Kom ik aan met m`n rondje om de plas!

Vandaag weer alleen vertrokken, ik denk dat ik definitief van Piet en Richard afscheid heb genomen. Het was heel gezellig, misschien wel te. Het eerste gedeelte van vandaag dacht ik veel aan beide, dit leidt af. Uiteindelijk heb ik mezelf weer herpakt en heb van de dag genoten. Het is droog gebleven tot ik de tent heb opgezet, wat een planning! Het blijkt dat ik op een naturisten camping ben beland, althans een deel ervan. Nog niemand in Adamskostuum aangetroffen. Ga zo eten en op tijd m`n mand in. Ik ben moe. Morgen heb ik een korte etappe van 55 km, kan ik me voorbereiden en goed uitrusten voor het echte klimwerk in Oostenrijk. De ballen!

Reacties

Reacties

stefan

vergeet je niet aan te kleden als je morgenochtend vertrekt! succes met de eerste cols.

Gerda

Je hebt er al een lekker stukje opzitten. aan de foto's te zien door een mooi maar eenzaam gebied.
Zorg goed voor jezelf.

Sabine

Yeeaah! eindelijk kan ik nu volledig je blog lezen. Mijn computer doet zo raar, dus heb ik even jouw computer gesjoept! hihih!

Complimenten pap! Ziet er goed uit! nu ik de foto's heb gezien ben ik stiekem jaloers op je... :-)
De verhalen zijn ook echt lachwekkend, schuilt er 'n schrijver in je? ;-)


Ga zo door!
Xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!