Roberto59.reismee.nl

Dag voor vertrek en bedankt

Vandaag 8 mei heb ik samen met Carla en kids mijn verjaardag gevierd. ik merk dat we nerveus zijn. Maar het was een leuke dag.Ik heb de tassen ingepakt etc.. zodat ik morgen zonder problemen kan vertrekken.

Hoera, voor het eerst WIFI, beperkt. Vandaar dit korte bericht. Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de sms telefoontjes en mails die ik heb mogen ontvangen. Dit steunt mijn enorm. Ik sta nu op een camping aan de Rijn, plaats Remagen. Bij de volgende gelegenheid ga ik foto`s verzenden en mijn blog aanvullen van devereden dagen.

gr, Roberto

Reacties

Reacties

Carla

Hoi schatje,

Vandaag lekker fietsen, volg je met mijn hart!

Knuffeltjes,
Je fretje

Sabine

Buona sera padre,

Come stai?

Sabine

Buona sera padre,

Come stai?

Sabine

Lonneke

Hej lekker ding! Secret story vanavond! Ik mis jou! Wij allemaal ;) en op mijn werk hebben ze het nog over jou ;)

Succes xxxx lovie lonnieponniewonnie

Bertje B

he maatje. Fijn om te horen dat het goed gaat. Succes morgen, en ik hou je in de gaten

Bertje B

Hoe is het met het matje en tentje? Kun je een beetje in vooruit?

Gerda

Hoi Roberto,
Gaat het een beetje?
Het is hier wel stil zo zonder jou hoor, gelukkig maakt bertje herrie voor 2.

Succes, ik volg je op de voet

Petra

Hoi Roberto
Ook ik blijf je vanaf nu volgen
Heel veel groetjes en een fijne tijd
Tot snel weer via de mail, en hoe bevalt de handdoek??
Petra

anoesjka

Heel veel succes , en ik weet zeker dat je er iets gaafs van maaks.
Doe voorzichtig en kijk goed uit hoeven we niet te zeggen. Geniet, veel plezier en heel veel reisgenot en flinke kuiten en soepele rug en heupen.

Peter B

He Roberto,

Succes met fietsen en geniet er vooral van.
Ik ga je volgen vanuit Borneo/Maleisie... tot over 6 weken.

Arjan

Hoi Roberto, ik heb na ons telefoontje direct nog de foto's op de website van Reitsma bekeken. Erg gaaf hoor, ik krijg er ook de kriebels van!
Hoe ver ben ben je nu al en hoe gaat het zo?

Groeten en een heeeeel goede reis gewenst,

cielke

Hoi Roberto
Gaat alles goed ?Waar ben je nu?Ik kijk telkens of er iets te lezen is maar lukt het niet om op de computer te zetten?Ik wacht af.
Groetjes

Edwin

Ha die Roberto, mooi dat het allemaal naar wens verloopt. Waar hang je nu ergens uit? Geniet van het fietsen, de omgeving en al het ander moois wat je tegenkomt.

Groeten, Edwin

Joop Wilders (MKB)

Succes Roberto,

Geniet van de tocht. Hopenlijk snel weer wifi zodat we weer meer van je horen.

groetjes vanaf de MKB

Ruud Bekkering

Hai Roberto,
We hebben laatst aan de telefoon gesproken dat "de tocht" eraan zat te komen en de spanningen langzaam begonnen te komen
Zie dat je nu al weer een dag of 8 onderweg bent. Zo te lezen gaat het allemaal goed ondanks wat nattigheid onderweg.
Ik wens je heel veel succes op je verdere reis.... Ik blijf je volgen

groeten Ruud

Bertje B

Hoi Roberto,

Fijn om te lezen dat je lekker opschiet en de reis voorspoedig verloopt. Hopelijk gaat het zo verder en kun je steeds meer gaan genieten van de mooie omgeving. Keep on roling!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!