Roberto59.reismee.nl

Voorbereiding

Hoi iedereen,

Ik ben inmiddelsver gevorderdmet de voorbereidingen. De fiets met toebehorenis in orde, zie foto. De garmin geladen etc... De terugreis is geregeld, 3 junimet vliegtuig terug naar Eindhoven. Ik heb even gedacht om met de trein terug te komen, maar gezien de lange reistijd, 27 uuren3 keer overstappen hebik besloten om het (vliegen)svlug te doen. Fysiek gaat het nu wat minder. Heb rugklachten, kan daarom nu niet trainen.Ik word behandeld bij de fysiotherapeut. Volgens hem komt alles goed, gezien mijn conditie rest er voldoende tijd om te trainen.Gevoelens wisselen nu elkaar af, enerzijds kan het niet snel genoeg 9 mei worden, maar heb ook m`n twijfels. Wanneer ga ik het thuisfront missen, wat kom ik tegen, wordt het saai. Zal ik me eenzaam gaan voelen, word ik ziek, noem maar op.

Reacties

Reacties

corine

He Roberto,

Ziet er puik uit jouw blog...
Ik zie dat je problemen hebt met het laatste stuk naar Sicilië.
Heb je al eens gedacht aan de zoon van rene geurts. Gijs. Zit helemaal in de reiswereld en heeft misschien bronnen....
Ik ga je in ieder geval volgen. Op jouw vertrekdatum kom ik net terug uit de Povence dus kan ik je uitzwaaien.
tot gauw, ennuh, beterschap!

Stefan

Hoi Roberto, net ketting en pignon door de ontvetter gehaald, ik kan zo met je mee! Het lijkt me zo gaaf. Ik hoop dat je snel weer op de Trek zit, dan is de conditie zo weer op pijl met het mooie voorjaarsweer. Als je een keer uit de wind wil trainen geef je maar een gil.

Doei Stefan

Twan

Ha Roberto,

Heel veel succes met de voorbereidingen van deze mega tocht. Wij zullen je zeker via deze site volgen.
We hebben 100 foto plaatsen gereserveerd voor op je site. Snel opknappen en go.......
Mocht je door Zeeland komen dan ren ik een stukje met je mee.

Groeten ,

Twan

Wan

Hé kanjer, ik heb wel ff heeeeel veel respect voor jou. een flinke tocht te gaan. succes met je rug en daarna de verdere training. En je weet we blijven je volgen

Stefan oit Helmond

Hoi Roberto,
Wat een avontuur!! Ik ga je zeker volgen. Heel veel succes.

Stefan Z. post eersel

Hey Roberto,

Gelukkig is er niet 1 weg naar Rome maar, ze zeggen niet voor niets dat 'er vele wegen naar Rome gaan'. Ga ook van deze vele wegen, routes en de omgeving genieten die je tegenkomt.
Heeel veel succes!

Groeten
Stefan

Joost van Deursen

Roberto. Keigave actie. Ik reis virtueel mee en je bent, en niet alleen virtueel, welkom in mijn praktijk bij TopSupport . Groet.

Rogier

Wat een avontuur. Hopelijk kun je snel weer de fiets op en kun je nog wat gaan trainen. Zet hem op en we volgen je

Groetjes

Ries

Hoi Roberto,

Wat een dapper initiatief! Echt heel stoer.
Ik wens je heel veel suc6 en zal je volgen via de site.
Veel geluk!

Groeten, Ries

arjan

Hoi Roberto, heel erg gaaf. wat begon als een ideetje zijn nu concrete plannen. Je trek, die al iets moois heeft meegemaakt, krijgt net als jij, nog meer moois onder zijn wielen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en zal ze vanaf mijn luie stoel gaan volgen.
Groeten!

Gerard van Grinsven

Hoi Roberto,
Helemaal geweldig, mooie site, alles goed voor elkaar dus dat gaat jou zeker lukken!!! Ik volg je van achter de PC, we spreken elkaar.
Heel veel SUCCES !!!!!

Peer

Hoe moet dat nou? Zaterdags 's morgens trainen zonder dat we uit de wind kunnen zitten achter die brede dijen? Heel veel succes Roberto. Petje af!!!

Alexandra of was het Andrea ;-) .........

Hey Roberto,
Ik wil je zeker via deze blog gaan volgen, ik vind het zo ontzettend knap dat je dit gaat doen. Ik wens je dan ook heel veel succes met deze bijzondere tocht! Ook succes voor het thuisfront want voor hun zal het vast ook een spannende tijd worden.
Buon viaggio!
Groetjes Alexandra

Bert

Hoi Roberto,

Ook ik wil je heel veel suc6 wensen tijdens deze monstertocht. Ik hoop dat je het gaat redden en een hele fijne tijd hebt. Ik volg je ongetwijfeld via deze site.

Groetjes Bert

Helma

Zitten we nog een uurtje samen. De laatste avonddienst voor een maand. Ik wens je veel plezier en een goede formatering van je harde schijf. Kom gezond weer terug. Ik verheug me al op de verhalen!! Greetz

René

Hallo Roberto,
Ik wens jou een hele fijne, relaxte reis.
Enne....rustig aan hè, dan breekt het lijntje niet!

Groetjes René

Vakantievrienden

Hey Roberto, een hééééle goeie reis gewenst vanuit Budel. Nu ik dit schrijf bedenkt ik dat je toch deze kant op komt wel effe een kom koffie kunt komen drinken.
(flauwekul trouwens!!). Wij hopen op een voorspoedige reis en zullen je zeker volgen. Grs.

Jasper Veth

Hey roberto, heel veel succes toegewenst en nog veel meer plezier natuurlijk. Ben heel benieuwd naar je verhalen. Ik had touwens al een reisverslag van je eerste dag verwacht ;) (grapje). Geniet ervan komende tijd en succes!!!!! Groetjes Jasper

Henry en Ingrid Willemsen

hoi Roberto, we hebben je helaas niet meer persoonlijk succes kunnen wensen ivm onze vakantie.
Dus bij deze: veel succes, hou je taai, en geniet ervan. we blijven je volgen op je leuke blog.
groetjes Henry en Ingrid

moniek van lint

He roberta
al twee dagen onderweg, heel veel plezier en succes
hou je in de gaten via je blog
Geniet van je heele mooie reis

groetjes moniek

moniek van lint

sorry tikfout roberto echt niet expres gedaan hahahah sorry

Joris Oerlemans

Hoi Roberto,

Je bent nu 3 dagen onderweg. Ben ontzettend benieuwd waar je nu precies zit! Nogmaals succes met je mentale/fysieke tocht!

Grtz, Joris

Piron-Speciale family

Hourra ! Allez Roberto ! Nous pensons à toi. Kiss

Hans Adema

Hoi Roberto,
Ik volg jouw gebeuren al een tijdje. Gaaf man. Rustig doortrappen met 60 omwentelingen per minuut. Dan kom je er gewoon!! Gloeiende,gloeiende,gloeiende.(kont)
Je hebt nog wel wat vieze klimmetjes tegoed richting Rome. Zeker weten.
Ik weet zeker dat jij het gaat redden !

Ciao Hans

martien van melsen

Hoi Roberto

ik kreeg net tehoren dat je een site heb ik heb mooie verhalen gezien en de reis is ook mooi. ik krijg toch een beetje kippevel van , en mooie foto's veel genieten.
succes.P.S over dat maandverbantje ik heb gehoort van mijn vriendin dat je ook een uitvoering met vleugels hebt misschien een tip dan plak dat niet zo hahaha......

roberto succes geniet er van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!