Roberto59.reismee.nl

Fietstocht naar Sicilie

Hoi iedereen,

Op 9 mei 2011 vertrek ik op de fiets van Eindhoven naar Rome. Deze route van de hr. Reitsma is alom bekend bij de lange-afstandsfietsers. Ik ga alleen, dit is een bewuste keuze omdat de harde schijf vol is. Ik heb foto`s bekeken die door fietsers op diverse blogs zijn geplaatst. In een woord een geweldige, mooie, afwisselende maar vooral veilige route met heel veel fietspaden. Ook de verhalen zijn prachtig omschreven. Ik kan niet wachten tot 9 mei.

gr, Roberto

Wink

Reacties

Reacties

Judith Postelmans

Ik wel hetzelfde doen vanuit België maar kan inderdaad ook nog geen route vinden van Rome naar Sicilë.
Mocht je al meer eten intussen dan hoor ik het graag. Ik zoek zelf intussen ook verder.

Roberto

Hoi Judith,

Leuk dat jij ook gaat fietsen. Wanneer ga je?
Mijn laatste hoop voor de route van Rome naar Sicilie is vervlogen.
Ik heb een reisorganisatie gemaild en gevraagd voor een route.
Zij willen geen route beschikbaar stellen,Jammer.
Zelf een route samenstellen is voor mij geen optie, gezien de gevaren (Verkeer).

We spreken elkaar nog.

Gr,Roberto

judith POSTELMANS

op deze link kan je misschien wat vinden dat bruikbaar is voor een route vanaf Rome

http://www.fietsrouteplanner.eu/content/view/97/107/

judith POSTELMANS

mijn vertrekdatum ligt nog niet vast. Ik hou ook nog de mogelijkheid open dat ik vertrek vanaf Sicilië en dan de route in de omgekeerde richting doe, dus van Sicilië naar België. Voordeel is dat het moeilijkste stuk eerst komt en dan ben je nog fris. Ik vertrek ofwel in april of in september. De zomermaanden zijn daar veel te warm dus dan wil ik er zeker niet zijn.

Roberto

Bedankt, ga de site bekijken.

gr, Roberto

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!